BM besök

Idag har jag och prinsen vart hos BM. Alla mina värden var bra, alltid skönt att höra. Bebisen hade växt en del, och magens mått hade ökat en del. Hjärtljuden hos liten var bra med, lite snabbare än tidigare, men ändå bra. BM trodde att bebisen vänt sig rätt till viss del, huvudet nedåt och rumpan upp. Jag har nämligen haft ett ökat tryck uppåt, vilket kan förklaras med att bebisen trycker ifrån där. ;)

Idag fick jag även hjälp med att ta nya magbilder, sådärbra dock, prinsen förstod inte riktigt hur han skulle fota.. ;) Men här är de iallafall!


Magen framifrån, dock lite dålig vinkel, så den syns knappt. ;)


Magen från sidan. Slutet på vecka 33. Halsbandet är ett med ljud i för bebisen, de ska egentligen hänga längre ner på magen, men min kedja som jag fick till har gått sönder tyvärr. Så har den här korta sålänge.


Närbild på bebismagen. <3

Kommentarer
Postat av: Jenkan

Jag ryyyser, vilken fin bebismage du har gumman! Nu MÅSTE vi snart ses!!!!

Jag jobbar förmiddagar men annars är jag ledig! Du då?

2011-08-09 @ 08:39:52
URL: http://jenkan.se
Postat av: Anonym

Så fina bilder på din fina bebismage <3 <3 <3

2011-08-09 @ 11:31:16
Postat av: tebbe

Va kul att du hitta till min blogg och oj vilken stor och fin mage du fått. Förstår om du börjar längta ordentligen nu, vilket datum har ni bf? Jo de lär ju inte bli lättare med tiden, just nu funderar jag på vilken storlek vinterjacka jag kommer behöva ;) Ta hand om dig. Kram

2011-08-09 @ 20:45:44
URL: http://tebbe.se
Postat av: Lillis

Fina Sophia <3

2011-08-22 @ 10:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0