Shoppingdag

Idag har jag och prinsen vart ute och handlat, hela dagen känns det som. Vi var först på Apoteket och hämtade ut en gratisbox med bebisgrejer. Sedan åkte vi till Babyproffsen. Jag behövde nämligen ett stödbälte, får så ont när jag går längre sträckor. (Normala avstånd...) Så där hittade vi ett, huuur skönt som helst att ha de på sig. Vi köpte även solskydd till bilen, att sätta i fönstret om solen skiner in. Så inte liten får solen på sig. <3 Vi passade även på att hämta vår gratis babybox där med, som vart slut i flera veckor. Men nu hade de fått in dem igen. :) Sedan blev det lite annat pyssel, en hel del affärer. Gjorde ett fynd med! Hittade nya kuddar till soffan, på Indiska. På halva reapriset. 149kr för två stora fina kuddar, inte illa! :)

Cooper & Albus fick vara ensamma hemma på dagen. Men de var nog rätt glada för det, så mycket som vi vart ute och fart nu. ;) Husse var dessutom snäll och köpte extra goda tuggben som de fick när vi kom hem. Så nu blir de myskväll i soffan, välbehövligt. :)


Här ser ni vad de olika boxarna innehöll. En del rabattgrejer, blöjor, hudvårdsprylar, nappar, skedar, våtservetter, två tidningar mm. :)

 
Här är en av kuddarna. Rosa fin såklart. Hade egentligen velat ha utan guld, men fanns inte tyvärr. Men dessa var himla fina tycker jag.

 
Albus och Cooper ville såklart också vara med på bild när jag skulle fota. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0