Vecka 34

Idag går vi in i vecka 34. Nu börjar jag verkligen känna av att bebisen växt till sig. Inga små buffar den gör längre, utan stoooora rörelser. Men med tanke på att bebisen är ca 44 cm lång och väger ca 2.2 kg nu, så är de kanske inte så konstigt... :) Liten hickar även otroligt mycket. Både igår och idag har den haft hicka hur många gånger som helst. :)


Bebisen vecka 34. Bild lånad från http://se.babycenter.com

Idag har jag och mina två busar, Cooper & Albus, vart hemma och fixat. Tvättat och städat, inte så kul, men skönt när de e gjort. Jag klippte även vovvarnas klor och badade dem. De uppskattades inte kan jag lova... Men nu är de rena och mysiga igen. :)


Tokvovvarna Cooper & Albus. De ville inte alls ha sin mat idag, utan la sig båda under köksbordet istället, och bara tittade på maten... Knasbollar...

Kommentarer
Postat av: Lillis

Åh, de är så goda o skojiga :-)

2011-08-22 @ 10:12:07
Postat av: Lillis

Åh, de är så goda o skojiga :-)

2011-08-22 @ 10:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0