Vecka 37

Idag går vi in i vecka 37. :)

Nu börjar de närma sig på allvar. Å vi längtar sååå mycket efter bebisen nu. Liten är väldigt aktiv i magen, hela dagarna mest. Väldigt mycket stora rörelser och buffar, och så denna eviga hicka då.. ;)

Idag har jag sorterat bebiskläder. Har börjat tvätta dem nu nämligen. Tidigare i veckan tvättade jag även små lakan, filtar och handdukar. Mycket som ska fixas innan liten kommer. Känns skönt att få en del av det gjort.

Idag har jag även tagit bilder på magen, vet att jag vart dålig med det... Så här har ni magen i vecka 37. :)

 
Bebismagen...


Nu har magen verkligen växt, börjar känna mig ganska otymplig.. ;)


Här har ni även magen framifrån. :)

Idag fyller även min Lillasyster Linnea år! Hurra Hurra för dig idag! :) Hon åkte nu i helgen till London där hon ska studera och jobba en tid. Så jag vill även idag säga GRATTIS till dig LINNEA och hoppas du får en härlig födelsedag i London! :)

Linnea på midsommar. <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag tror också det. Man får solla lite, det som passar en själv. Det mesta tror jag kommer falla naturligt.

2011-09-01 @ 08:45:59
URL: http://alexandras.babyblogg.se
Postat av: Mia

Grattis i efterskott till lillasyster!!



Jättefin är du med liten i magen, förstår att ni längtar nu o särskilt du som får bära på alltet ;-)



Leslie hälsar så gott till alla också!

2011-09-01 @ 12:47:14
URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0