Vila

Vila, vila och åter vila... Det enda jag kan göra för tillfället... Vill så gärna bli bra nu. Har små mycket småpyssel som ska fixas innan liten kommer. Men jag blir lite bättre för varje dag iallafall, skönt de.

Besöket hos BM igår gick bra. Allt såg fint ut och bebisen hade växt. Dock hade jag gått ner lite i vikt. Men BM sa att de inte var något problem, eftersom bebisen tar det den behöver ändå. Så det var ju skönt att höra. Liten har även lagt sig så gott som i rätt läge nu, dock inte fixerat sig. Men den har ju några veckor till på sig. :)

Efter MVC var jag och prinsen och handlade, verkligen behövligt då vi inte vart hemma på så länge. Vi köpte även parfymfritt tvättmedel & sköljmedel, så nu ska de tvättas bebiskläder! :)

Nu blir de att krypa upp i soffan med en bra bok och äta lite jordgubbar. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0