Kvällspyssel

Idag när prinsen kom hem fick jag äntligen fixat lite. De tar en väldans tid att få något gjort med en mammig Nova på armen. Så det blev ett rejält röj med tvätten. Å så sorterade jag i Novas garderob för första gången. Nu när min lillskrutta växt så är det ju så att med tiden blir kläderna för små... Lite sorgligt att vissa av de små söta plaggen försvinner. Men de ger ju samtidigt plats åt nya fina.

-Hejdå bebiskläderna! Nu åker ni ner i en låda....

Jag fick även fixat till bland Novas saker. Hon har nu fått en egen bokhylla. Det behövdes verkligen, för nu börjar de fyllas på med små böcker och liknande.. Här ser ni en del av grejerna.

Novas egna hylla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0