Tisdag

Tiden rusar iväg som vanligt... I helgen var det fullt upp. På fredagen åkte vi ut till Asperö och träffade finaste Nina & Mattias. Vi grillade och var ute på en fisketur, härligt.

På lördagen bar de av till Borås för årets DP-race. Väldigt skoj som vanligt, många busiga vovvar och trevliga mattar & hussar. Albusen kunde ju inte springa pga av sitt ben, så han fick vara med och hejja på. Cooper sprang toppenbra! Såå nöjd med hans insats. ;) Han är ju ganska liten och har inte så långa ben, så han har ju inte chans på någon toppplacering. Men bara det att släppa honom lös på en stooor plan med massa andra busar omkring och sedan springa 100 meter rakt till mig. Bara de är en utmaning om man heter Cooper. ;) Men duktig som han kan vara så sprang han som en piiiil rakt till mig, raka vägen och ingen omväg. Sedan fick han massor med beröm och korv när han kom fram. ;) Duktig vovve. <3 (Bild på detta kommer senare.)
Sammanlagt tror jag det var ca 60 st Dvärgpinschrar på plats. :)

På söndagen blev de lite shopping på dagen, Anders behövde nya skor. Sedan blev de middag hos vännerna som avslutades med kaffe på balkongen. Mmm..

Dessutom har jag kommit in i någon ny trött period, blir galet trött så fort jag gjort något. Liten verkar vilja att jag ska vila, så det är väl bara att lyda. ;) Idag var vi och handlade en sväng, mat till djuren och lite blommor. Av en händelse såg vi att Babyproffsen hade rea, så självklart var vi tvugna att stanna till där... De hade en hel del skojjiga saker på rea faktiskt. Vi köpte lite kläder till halva priset och ett bäddset till vagnen. Även kudde och ett täcke. Täcket kommer säket vara för varmt när liten kommer, men tids nog eller beroende på väder, så behövs det med. :)

Nu är det bara tvåååå jobbdagar kvar denna veckan. Sedan är det SEMESTER!! Längtar såååå.... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0