Liten shopping

Idag har jag, Nova och en av mina systrar vart och shoppat lite. Novis behövde nya pyjamasar bland annant. De andra måste ha krympt... Eller har min lilla bebis växt??... De blev även kikande efter julklappar. Hittade bara till Nova. ♥ Känner mig redan stressad för alla paket som ska hittas på och sedan inhandlas.. Synd egentligen, de tar bort de fina med julklapparna. Men jag ska försöka ta med mig Nova mitt på dagen då det inte är tokmycket folk, så ska vi nog klara detta i år med. :)

Jag köpte för första gången på länge något till mig själv, ett par svarta jeans. Blir mest grejer till lillskruttan annars. Jag köpte även en jättefin bok till Nova. En bok om och till henne där jag ska fylla i hennes utveckling mm. Så nu ska jag sätta mig och pyssla lite med den. :)




Lite dåliga bilder såhär på kvällskvisten. Men en liten titt på hur den ser ut.


En av Novas nya pyjamasar.

Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Den där pyjamasen är sååå klockren, haha :)

2011-12-01 @ 09:12:26
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0