Måndag

Då var helgen förbi igen. Den går så himla snabbt! Vi har iallafall haft en jättemysig helg. Det blev så gott som färdigfixat här hemma. En av våra nya hyacinter trivdes så bra i värmen, så den har redan börjat blomma! Det gick väldigt fort...

Min rosa hyacint, planterad med grön mossa omkring, dekorerad med en bit kanel. Väldigt juligt tycker jag.

I Lördags var vi på Julmarknad på Hönö. Jättemysigt, om man bortser från att de blåste och regna som tusan... Mycket roligt att titta på och det fanns mycket skojiga saker att köpa. Jag och Nova fick varsin liten grej av mamma/mormor. Nova fick en virkad "Monsterskallra" och jag fick en virkad blomma som jag tänkte sätta på min stickade mössa. Visst är de fina?

Monsterskallran och blomman.

I torsdags efter babymassagen, var vi som jag skrev tidigare, på Jollyrooms butik/lager i Mölndal. Kanon att bo nära så man kan hämta i den lilla butiken de har där. Det blev bland annant den efterlängtade åkpåsen från Elodie Details, Cotton Candy. Har funderat länge på om de är värt att köpa den.. Känns som mycket pengar för en åkpåse, men har inte hittat någon bättre. Å ville gärna ha en med färg till vår svarta vagn. Men, tillslut så bestämde vi att en sådan blir det, och vi är såå nöjda. Den är verkligen jättefin och varm och gosig! 

Det blev även en trämobil med små kaniner på, jättesöt.


Här har ni den! Åkpåsen Cotton Candy.♥

Idag har jag, Nova och vovvarna vart på långpromis med Sara och Ebba. Härligt att komma ut en sväng. Hoppas ni haft en bra start på veckan. :)

Kommentarer
Postat av: Jenkan

Den va jättefin! Tittade på den innan men brion passar bättre till vår briovagn i passformen..



Dem är sketenkla! Jag slänger bara i allt i kitchen aiden allteftersom, kanonsmidigt!

2011-11-29 @ 09:16:14
URL: http://Http://jenkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0