Sömntuta

Vet ni vad? Nova sov hela natten! Med undantag från en liten matstund. Men efter hon ätit somnade hon genast om. Detta måste vara sömnrekord! Inatt fick jag sova över fyra timmar i sträck, de ni! Sedan på morgonen/förmiddagen har Nova vart piggelin. Så hon har fått hänga med i Baby Björnen när jag vikt tvätt. Först då är hon nöjd min lilla tjej. Vaken tiden innebär nu oftast att hon väldigt gärna vill vara med. Gärna få uppmärksamhet från sin mamma.. Då är bärselen bra. :)

Här ser ni oss nyss inkomna från dagspromisen. Ser ni nåt galet? De små tossorna börjar titta ut! Motvilligt erkänner jag att Novas mysiga overall stl 56 nu börjar bli lite liten... Man kan inte längre "vika om" över fötterna. Den passar än så länge, men det är numera en tidsfråga... Så det blir till att gå på jakt efter en ny. Frågan är ju då vilken storlek man ska satsa på? Detta eviga bekymmer...



Nu ska jag och lillskruttan snart kila över till Novas kompis Ebba, som är ca 2 veckor äldre än Nova. Alltid trevligt med lite bebisprat. Å ikväll kommer mina finaste Nina & Sofia hit. Å dessutom är det fredag, kan de bli bättre?

Ha en skön fredag allihopa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0