Söndag kväll

Så här blev resultatet:

Närmre bestämt 40 stycken lussekatter. Tyvärr upptäckte jag på tok för sent att vi inte hade några russin hemma... Men de blir ändring på det snart. Nu är der snart dax för glöggpremiär, och då måste det finnas russin. Hur som helst blev lussekatterna goda, även utan russin. :)


Under tiden som bulldegen jäste fick Nova träna lite. Hon är så duktig att hålla huvudet uppe när hon ligger på mage nu. Hon ser så söt ut här tycker jag, när hon skrattar. <3


Nova i sin heldress från Kappahl.

Som vanligt var vi ute en sväng med. Både vi och vovvarna behövde få lite luft, och dessutom sken ju solen med, härligt. Det blev lite ingredienser till baket och en sväng till Babyproffsen. Jag ville nämligen köpa ett par dreggels till, vi använder dem nästan varje dag. Det blev en helsvart, en vit och en rosa med tryck, alla från Pippi. Vi tyckte den rosa passade vår lilla Nova - a star is born. Sedan blev det även en ny napphållare. Vi använder nämligen den rosa vi har varje dag. Verkligen en toppengrej, helst när jag har Novis i Babybjörnen, då är det lätt att nappen flyger iväg. Därför ville jag gärna ha en i en annan färg, det är ju så roligt att matcha och variera... Å jag hade sedan tidigare fastnat för denna, en vit med spets på. Precis som den rosa är även denna från Elodie Details.

Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Så söt hon är i den där heldressen :)



Du menar alltså att du vill ha en bild i headern, eller hur menar du? :) För nu har du bara text vad jag kan se (bara så jag förstår dig rätt!).

2011-11-21 @ 08:08:41
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Linnea.

Gött utan russin!!!!!!! :)Just the way I like it.

2011-11-21 @ 11:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0