Underbara fredag

Idag har jag och Novisen vart på BVC. Vi har verkligen väntat på detta besöket, för vi var såå nyfikna på hur mycket hon hade växt. För växt, de hade hon verkligen. Nu väger vår lilla Nova 4230 g och är 54,5 cm lång, så nu har hon gått upp 1 kg sedan hon föddes. Känns bra att hon får i sig det hon behöver. Nova var vaken en del under besöket och "pratade" och kika runt, roligt att se tyckte vår bvc-tjej.

Sedan var vi och handlade lite. En sväng in på Storken först, Nova behövde en hårborste nämligen. Hennes hår har växt en del, och då vill vi ju kunna borsta hennes hår fint. :) Där inne sprang vi på en rosa haklapp som Nova berätta för mig att hon bara måste ha. Den är lite för stor ännu, men kommer passa toppen när det är dax för smakisar. :) Det var även första gången jag och Nova var i mataffären och handlade, ensamma. Nova sov sig igenom hela turen så jag fick med nästan allt hem som jag hade tänkt...

Annars så är vi glada att det är fredag, bästa tiden på hela veckan, när hela lediga helgen ligger framför oss. Fredagkvällen har spenderats hemma i soffan med alla mina älsklingar. Förhoppningsvis blir de lite sovmorgon imån och sedan långfrukost med lilla familjen. Härligt med helg helt enkelt!


Novas fina mjuka hårborste och en kam.


Nya haklappen från Elodie Details. Fint ska de vara till en fin tjej såklart.

Kommentarer
Postat av: Lilleba

Vad fin borste o kam :) Klart hon ska ha :) puss

2011-10-22 @ 10:56:04
Postat av: Clara

Vad skojigt att du hittade en sån fin borste :)

Du glömde säga att ni var ute på en promenad och fick lite trevligt sällskap sen me!



Kram

2011-10-26 @ 23:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0