Fredag

Idag var jag och Nova och hälsade på mitt gamla jobb, på sektionen på Kommunal. Det var skoj att träffa alla igen. Senast jag var där var innan semestern... Tänk vad tiden går.. ;) Jag (Nova) fick paket med. Jättefina kläder, mysklänning, leggins och mössa från Villervalla. Å strumpisar från H&M. Så vi var där ett par timmar och drack lite kaffe, mys. Här ser ni de fina kläderna:

 



Sedan kom vi hem strax innan älsklingen kom från jobbet. Då blev det en till kopp kaffe och såklart har kvällen sedan bestått av det obligatoriska fredagsmyset. <3

Kommentarer
Postat av: Jenkan

Nae vilka fina kläder! Vi är friska nu.. vad har ni för planer i veckan?



Kramis

2011-10-30 @ 12:21:18
URL: http://www.jenkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0