Nova 2 veckor

Idag blev vår lilla Nova två veckor gammal. Tänk att hon vart här hos oss i två veckor nu. Hon skulle fortfarande kunna vara kvar i magen... ;) Idag var Älsklingens pappaledighet slut, så han har jobbat för första dagen sedan Nova kom till världen. Så jag, Nova och vovvarna har vart ensamma hemma idag. Men de var inte så länge, för vi fick besök av Madde och hennes lille John. Det blev lunch och fika och en del bebisprat... :) Nova fick även paket, tack gulliga ni!


Jag hann precis, medans Nova sov, fixa hemmagjorda kokostoppar doppade i mörk choklad. Gottgott till fikat..


Nu myser jag och Nova i soffan, vilken lycka. <3

Kommentarer
Postat av: Clara

Åh, vad mysigt! Ja tänk vad tiden går!

Jag är lite avundsjuk på dom dära kokostopparna, ser riktigt gooda ur! Jag kommer gärna förbi på en sådan fika någon dag! :)



Kraaam

2011-10-07 @ 12:48:00
Postat av: Madeleine

Tack för att vi fick komma förbi och hälsa på dig och det lilla underverket! Hon är verkligen helt ljuvlig. Och det var kokostopparna med... :)

2011-10-07 @ 13:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0