Nova 4 veckor

Idag blev vår Nova fyra veckor gammal. Otroligt att vi haft henne hos oss så "länge" nu. Hon växer varje dag känns det som. Hon är nu mer vaken och "pratar" sitt lilla vis. Det är så roligt att se henne växa och utvecklas. Här har ni vår lilla skrutta i sin randiga pyjamas. :)


Novisen pratar för fullt. :)

Idag har vi vart på långpromis med barnvagnen. Första gången på många månader som jag gått i 2 timmar. Det var härligt att få traska runt i de välkända slingorna igen. Vi hade bestämt träff med en mamma och hennes lilla bebis från vår föräldragrupp. Så det var roligt att ses med våra små. Nära bor de dessutom, så det var inte sista gången. :)

Kommentarer
Postat av: Clara

Ååh va härligt, grattis! det är jag också så glad för att få vara med och se när hon växer och hänger me! :) Det var så kul när jag var hos er sist och hon hängde med och kolla på en!



Hon ser ju för goo ut, den lilla lisebergklubban som du sa ;) Hon ser riktigt stor ut på det kortet!



Vad gott att få kommit dig ut på en sån ordentlig promenad, trevligt sällskap med kan jag tänka, ni har ju lite lika saker att prata om ;)



Kraaaaam

2011-10-20 @ 22:21:04
Postat av: Lilleba

Ååh allra godaste! Så söt o god o härlig! Vad vi längtar <3

2011-10-22 @ 10:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0