Ny vecka

Då var det måndag igen. Galet vad denna helgen gick fort. Numera har jag svårt att ha koll på vilken dag det är jämt, eftersom många av dem är väldigt påminnande varandra. Men helgen, den är svår att missa! Igår var vi först på Hönö, en sväng till Björkö och på kvällen hos de fina Nina & Mattias. Så dagen gick såå fort, och när vi väl var hemma var vi jättetrötta...

Så idag vilar vi upp oss efter helgen Nova, jag och vovvarna. Cooper har jag knappt sett på hela dagen. Efter att det började regna nångång mitt på dagen så pep han iväg in i sovrummet och bäddade upp en del av vår (nybäddade) säng, lagom mycket för att han ska kunna krypa in under både överkast och täcke... Knasvovve.


Cooper & Albus väntar på att vi ska ta oss ut på dagen promis. Å vilken tur vi hade, för när vi kom in började det regna.... Här sitter de på en av sina favvoplatser, "Utsiken" som deras husse snickat ihop, och jag målat sedan.


Nova fortsatte sova en liten stund efter promisen, här med sin fina diinglis som spelar musik. Som hon fått av sin mormor & morfar. <3

Dagens problem:
 
Vår lilla Nova har ju nu börjar växa lite mer. Vilket innebär att snart börjar vissa saker bli för litet... Exempelvis så sitter Liberos bjölor stl 1 lite tajt runt låren, medans deras stl 2 ännu är för stor.... Tänk vilka problem man kan få nu för tiden... ;) Blir väl till att prova ett annat märke sålänge och se om de funkar. Annars gillar vi dessa..

Kommentarer
Postat av: Jenkan

Pampers luktar kemikalie, huggies fick novalie svamp av tror vi.. Vi kör på libero :) Men hellre för stor och att den läcker lite ;)



Bajsar hon ofta?

2011-10-17 @ 20:27:11
URL: http://Http://jenkan.se
Postat av: Mormor

<3 Nova gull <3 Sån härlig bild... vovvisarna är oxå fina... <3 <3

2011-10-19 @ 13:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0