Onsdag

Idag var vi uppe tidigt.. Klockan ringde 06.00. Jag skulle nämligen till Östra sjukhuset och röntga bröstkorgen, för att se att allt är återställt efter lunginflammationen jag hade för några veckor sedan. Min lillasyster Clara var med för att passa Nova. Efter det åkte vi för lite shopping. Som startade med en supergod frukost på Espresso House. Novas första café besök och även första shoppingtur, det gick hur bra som helst. Vi var på Frölunda torg, där är det inte så mycket folk och gott om plats. Vill ju inte ta ut Nova i för stökiga miljöer, eller där det är för mycket folk ännu.

Vi var bland annat en sväng på Panduro. Jag tänkte nämligen göra hand & fotavtryck nu när Nova är liten. Så det blev en paket som även innehåller två canavas, så det blir en liten Novatavla. Sedan tänkte jag även göra avtryck på fint papper med. Detta blir ett spännande projekt... Undra just om det går att få några avtryck från en liten som mest vill sprattla? ;)



Nova behövde även något som är lite varmare att ha på sig, när vi är ute på vagnspromis, eller när vi går till bilen mm. Detta innan mysoverallen åker på. Jag hittade en lagom fluffig på Lindex. Så jag tror att den blir lagom att ha på henne nu när de börjar bli lite kallare. Här har ni den:


På eftermiddagen blev det även idag en långpromis till Cooper & Albus stora lycka. Det har ju vart underbart väder idag. Tänk vad blå himmel och lite sol kan göra en pigg, trots få sovtimmar. :)

Kommentarer
Postat av: Clara

Tack för en jättego dag! :)



Lycka till med avtrycken, jag ser fram emot att se resultaten sen ;)



Tröjan ser verkligen jätteskönt ut.. Synd att den inte fanns i större storlek ;)



Kramar <3

2011-10-12 @ 22:51:43
Postat av: Linnea

åååååhh jag vill också vara med! Saknar er.. <3

2011-10-13 @ 12:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0