Tisdag

Idag hade Nova på sig sin nya fleecoverall för första gången. Idag kändes det riktigt höstkallt nämligen. Hon fick även sitta i Baby Björnen när vi var ute på vovvepromis. Eftersom hon växt lite mer nu kan hon sitta där korta stunder. Det går ju att ställa in den efter bebisens storlek med. :)


Rosa skuttan Nova och jag.

Sedan måste jag ju bara berätta att jag fick rosor av min älskling igår, bara sådär. Tack min prins, sådant förgyller vardagen. :)


Igår kväll var jag och Novisen på tjejkväll hos min vän Ninafina. Vi åt jättegod middag och pratade massor, härligt med sådana kvällar. <3

Jag och Nina förr förra sommaren. (Lånat bilden från Nina.)

Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Eller hur! Hon hade byggt hela bloggen på mig där hon la upp bilder på MIG. På MITT ansikte, MIN mage och en bild från Minnas ultraljud fanns i headern! Där skrev hon om 'sin' graviditet och att det var så kul och spännande att vara gravid, visade MINA bilder på MIN mage och skrev om 'sin' mage som växer och växer. Snacka om att inte ha ett eget liv...!



Vilken söt fleeceoverall!! :D

2011-10-25 @ 13:59:24
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: I

Här är det riktigt soligt höstväder, så egentligen borde jag klä på barnen och gå till lekplatsen.

2011-10-25 @ 15:14:15
URL: http://casalinga.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack för jätte mysig kväll min babe. Det gör vi om snart :)

2011-10-25 @ 15:28:29
Postat av: Jenkan

Twilight kan man se varje dag!!! Sikken söt overall och fina rosor, gullig sambo!



Fattar inte att novis inte kan sluta hosta på nätterna nån gång!!!

2011-10-26 @ 09:10:20
URL: http://Http://jenkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0