BM besök

Idag har vi vart på MVC. Det var bra med både mig och bebisen. Bebisen hade växt en hel del sedan sist. Dessutom låg den i jättebra läge, hade sjunkt ner ordentligt och fixerat sig. :) Så liten verkar vara beredd på att komma ut snart, toppen tycker vi. Vi skrev även en sammanfattning för hela graviditeten. Känns helkonstigt.. Känns på nåt sätt som om det inte var alls längesedan vi var där de första gångerna.. Samtidigt som tiden många gånger har gått sååå långsamt..

Igår fyllde som sagt min älskling 25 år. Självklart firade vi detta, dock på lagom nivå. Man kan ju inte göra allt som vanligt nu i nionde månaden.. ;) Så jag kunde ju inte direkt hitta på nåt jippo som var för fartfyllt eller resa bort nu, med tanke på bebisen. Men de blev en väldigt bra dag iallafall. Det började med att jag gick upp 04.45 och gjorde frukost, fixade tårta, tog fram paket mm. Sedan fick prinsen frukost, tårta och massor av paket vid sängen. Han toksov när jag och vovvarna sjöng ikapp. ;) Efter jobbet fick han order om att skynda sig hem för jag hade planerat kvällen, hemlis såklart. Först var vi på bio och fikade. Efter bion var vi på Heaven 23 och åt middag. Lite speciellt och sitta och äta middag så högt upp och titta ut över större delen av Göteborg. Vi hade en jättemysig kväll helt enkelt. Efter det hämtade vi vovvarna som var hos Nina och busade, tack Nina att du passade dem! :) Efter det var vi supertrötta, somnade på rekorttid tror jag. :)


Anders morgontårta. Lager med banan, jordgubbsylt, grädde & non stop på toppen. Blää om ni frågar mig, jag brukar inte ens smaka. Dock är detta något som prinsen alltid vill ha på födelsedagen, så det är bara till att fixa det. Sedan följde resten med honom till jobbet. :)


Albus tyckte det var väldigt spännande med alla paket i sängen, och framförallt tårtan och frukosten. Så han knödde ner sig på de lilla utrymmet som fanns.. ;) Cooper tyckte att de var alldeles för tidigt på morgonen. Så när han insåg att han inte skulle få någon smakbit så kröp han in under täcket igen.. ;)

Kommentarer
Postat av: Millan

Ett sånt underbart inlägg i din blogg! :)) <3 <3 <3

Ni är så härliga med era tradtioner o olika önskningar på födelsedagen! :)) Du är så go som gör det så fint för Anders på hans dag! <3 Sen vovvarna med sina personligheter...de e oxå skojiga... <3 <3 Puss puss

2011-09-08 @ 23:04:34
Postat av: Jenkan

Klart vi ska ses! Nu är vi friska och krya!!! När kan hon?

2011-09-11 @ 22:31:00
URL: http://jenkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0