Förlossningsinformation

Puh, nu har dagarna gått sådär tokfort igen. Slutet på förra veckan bara rusade iväg. Förberedde inför älsklingens kalas som vi hade i lördags. Han fyller år nu på onsdag. :) Så mellan allt fixande har jag vart heeeelt slut. Därav uteblivet bloggande... 

Igår var vi även och handlade en sväng. Skulle nog nästan våga säga att de är de sista, innan bebisen kommer. :) Dock ska vi väl köpa lite blöjor och så, men annars. ;) Vi var på Babyproffsen å köpte ett skötbord. Ett som man hänger på väggen, de passar bäst i vårt badrum. Sedan var vi en sväng på H&M och Lindex och köpte amningsbh och t-shirt till mig. Dock hade jag velat ha linnen.. Men de va sluuuut, och de var slut hos leverantören med desvärre. Så de visst inte när de skulle få in nya.. Så de gäller väl att hålla utkik. Ingen som vet var de finns amningslinne annars? Som inte kostar 500kr st då, känns lite onödigt för ändamålet.

Idag var vi på förlossningsinformation på Mölndals sjukhus, i Aulan. Informationen gällde både för Mölndal och Östras sjukhus. De var väldigt givande faktiskt. Vi fick allt med oss lite ny kunskap som hjälper till att förbereda inför den stora dagen, Litens ankomst, oj vad vi längtar! <3

Kommentarer
Postat av: Jenkan

Hej söt! Jag har ett linne du kan låna?!

2011-09-06 @ 08:38:34
URL: http://jenkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0