Krasch x 2

Dagen idag började toppenbra. Jag sov nämligen huuur bra som helst nästan hela natten, vilket var längesedan, förutom ett par nattliga turer till toaletten då.. Ska bli skönt att slippa dem sen. :) Sedan har jag pysslat lite, tvättat och sådant skojsigt.

Fixade även i badrummet lite och ur ena skåpet föll min fina, superbra hårolja... :/ Flaskan var såklart i glas och gick självklart sönder... Dock blev de inte så många glasbitar, men dock massor me olja-klet. Såå typiskt!! Jag fick plockat bort de mesta av glaset och torkat lite, men med tanke på hur smidig jag är för tillfället så gick de så där bra...

Tur i oturen var att vi tidigare bestämt att vi (Anders) skulle storstäda badrummet idag. Ta undan saker som stod uppe på skåpen mm, så de inte finns något som kan ramla ner på bebisen sen, när den är på skötbordet. Då händer såklart olycka nummer två.... På nåt sätt så fick Anders för sig att ta med vår keramikflaska med Yes, som vi har i köket, in i badrummet.  Yes är troligtvis de enda som löser upp oljan, men vi hade ju en flaska i plast i städskåpet... Suck.. Iallafall, Anders stöter till flaskan som kraschar i golvet.. Inte heller på samma ställe som den förra, utan längre bort i badrummet. Min fina rosa diskmedelsflaska... En oviktig sak egentligen.. Så nu måste jag skaffa en ny diskmedelsflaska.. Å de är bara en rosa som gäller..


Min fina kraschade flaska..

För övrigt så städade min prins badrummet jättebra.. <3 Puss till dig älskling! <3

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh så surt nr saker går sönder.... även om de inte r dyra!! Förra julen lyckades A krossa int emidre än TVÅ av mina tre fina hyacintvaser på mindre än en vecka... De kostade int emycket men ändå! Hur som helst, kolla här : http://www.mikadesign.se/diska/pumpar/tvalpump_congetti_hallonrod.html

Kanske kan vara något??

Sitter själv här med en vrålförkyld John som inte alls är på humör. Eller rättare sagt - humör är just precis vad han är på!!!

Kram

2011-09-20 @ 08:25:01
Postat av: Rebecca - väntar bebis i november!

Åh vilken otur!!



Sv: Tack visst är den fin :D Tyvärr är den köpt utomlands, i Ecuador, tycker också det varit svårt att hitta en fin här hemma!

2011-09-21 @ 20:33:48
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0