Shopping

Tänkte visa några av grejerna som jag och Nova shoppade igår. Först här nedanför ser ni en pyjamas, sååå fin med jordgubbar på, så den var jag tvungen att köpa.

Sedan ett tips! H&M hade dessa fina linnen för bara 39kr st. Jag köpte dem i en lite större storlek så Nova kan ha dem som klänning/tunika innan. Sedan blir de nog perfekt till sommaren.

Sedan blev det några till foton på dagens Nova-bus. Hon leker så fint med sin giraff som hon fick i julklapp av sin moster. Innan har hon inte riktigt uppskattat den, men nu är den helkul! Idag har Nova sin rosa Adidas mysdress, perfekt en regning dag som denna.

Ha en skön fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: <3 mormor <3

Åhh...en sån fin pyjamas du fått av mamma, Novagull <3 Söta linnen oxå, vi får hoppas på en varm o skön sommar nu med...puss på dig, mormors gulltös <3

2012-04-28 @ 13:45:06
Postat av: Anonym

så fint! haha ja ! han är så go :) Hoppas allt är bra ! :) kram

2012-04-29 @ 19:46:25
URL: http://blogg.mama.nu/jonnahansson
Postat av: Emma Josefine

åh vilken söt pyjamas, Alva har en liknande med smultron på, såå söt ! :D hihi



älskar adidasdressen, så fin !

2012-04-29 @ 20:15:00
URL: http://emmajosefine.com
Postat av: Lina

:) ja dom är verkligen toppen fina de där tavlorna :)



Åh vilka söta kläder du köpt, är så sugen på att handla lite till mina små tjejor också, ska nog dra en sväng och köpa lite linnen alltid bra att ha i sommar :) Kramar

2012-04-29 @ 21:12:02
URL: http://www.linaslycka.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0