Skärtordag

Tänk att kunna få ha fredag redan på en torsdag, mycket bra tycker jag. Vi ser verkligen fram emot en långhelg och att vara lediga tillsammans. Jag hoppas på en och annan sovmorgon med. Nova har ju nämligen sovit lite dåligt den senaste veckan. Hon är lite smågnällig och har svårt att somna om när hon vaknar. Men även sömnen går väl i perioder, som allt annant. Men nu har jag börjat kikar flera gånger om dagen om det kan vara så att tänderna tittar fram snart, men icke.... Nu har några av Novas bebiskompisar fått sin första tand. Spännade att se när Novas vill dyka upp.

Vet att jag berättade för ett tag sedan om att jag tänkte sätta in Novas hand/fot avtryck i en tavla. Nu har jag äntligen fått gjort det. Å såhär blev resultatet:

Lite svårt att se hur det blev på bilden kanske. Men jag blev nöjd ändå. Fäste avtrycket med klibbiga kuddar bakom, sitter jättebra. (Hoppas jag...)

Nu hoppas vi bara på att solen ska komma tillbaka. Imorse var de jättefint väder. Dagen har vart grå, och nu precis ser jag regndropparna falla, usch. Nu vill vi ha sol så vi kan göra mysiga vår-utflykter! Ha en skön kväll allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0