Vardag igen

Då var det vardag igen. Vips så var helgen slut. Men vi har haft en härlig ledighet tillsammans med familj och vänner. Man blir nästan lite trött när helgen är över, så mycket som ska hinnas med. Hemma väntar sedan tvätt och annant pyssel. Tänkt om även det kunde pausa när man är ledig?


Här ser ni några bilder från helgen. Påskafton startade med att jag bakade Påsk Cup Cake's. Sedan var Nova världens sötaste påskekärring och Cooper & Albus hade varsinn scarf i samma tyg som Nova's kjol. Första gången Nova fick klä ut sig, och liiite sot på näsan blev det med... ♥

Kommentarer
Postat av: Emma Josefine

åh det är verkligen så gott och enkelt att göra :) finns ju i så många olika varianter också vilket är perfekt så att man inte behöver göra samma hela tiden, hihi. Vilka fina påskcupcakes du gjort, det blev ju lite mycket för mig att baka under påsken annars hade jag nog också gett mig på något sånt :D hihi. KRAM

2012-04-12 @ 10:37:39
URL: http://emmajosefine.com
Postat av: Lillis

:o) Jaa! Du hade ju rätt! Det var världens sötaste lilla påskkäring <3 pussokram

2012-04-12 @ 13:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0