Tisdag

På senaste tiden har jag suttit mindre vid datorn. Lite på gott och ont. Lite tråkigt att inte hinna uppdatera bloggen som vanligt, men jag gissar på att det kan vara nyttigt med. Dagarn tickar på i full fart, mycket som ska fixas och hinnas med. Idag var vi först på babyrytmiken, efter de blev det en promenad i de fina soliga vädret, och kaffe i solen. En heldag med mammor och bebisar.

Nova är riktigt duktig på att ligga på mage nu. Hon snurrar gärna runt/vrider sig, så de små förflyttningarna har startat. Vad stor du blir min fina tjej.


När vi kom hem så gjorde jag lite smakisar till Novis med palsternacka, morot och potatis. Hon åt faktiskt lite mer idag, skoj.


Kommentarer
Postat av: Jessica - mamma till alicia

Sötnosen! :)

Alicia hälsar tack så mkt :) Kram <3

2012-02-08 @ 00:21:26
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0