Aj aj aj...

Vilken dag...Puh... Först var jag laddad för Novas 4 månaders bvc besök. Men det blev inställt, typiskt. Så dit ska vi pallra oss imorgon istället. Innan vi ska till Babycafét, ett himla flängande. Däremellan ska hundarna rastas mm. Föräldraledig, pyttsan heller! Man är ju ibland mer trött än när man arbetar... Dessutom så har jag antagligen fått ryggskott eller något liknande. Jag är alltid väldigt noga när jag lyfter och bär Nova, att böja på knäna och inte på ryggen. Trots detta högg det till i ryggen när jag lyfte ur liggdelen från vagnen idag, och sen dess har jag haft ont.. Så jag hoppas verkligen de blir bättre tills imorgon. Jag har inte tid att ha ont i ryggen!


Lilla Nova i nya Babybjörnen, som vi fick av Novas mormor & morfar i november, då fotot är taget. Den är jättebra och avlastar axlarna bra då den har en ryggplatta.

Kommentarer
Postat av: Josefine - Mamma till Alva

ja eller hur ? ibland känns det inte som att man är föräldra"ledig" minsann, det är ju ett heltidsjobb som kräver mer ansvar än något annat :) hoppas att du blir bättre i ryggen, fy för att ha ont i den !! kramar

2012-01-24 @ 09:57:57
URL: http://emmajosefine.com
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Fina ni!!Så förutom vårt 1,2 val med förskolor som ligger härute så har vi valt en privat!Ja det känns i hjärtat när man måste ta detta i beaktning också när man skall söka förskola!

Ja planerar plats till hösten då han blir lite mer än 1,5 år..fanns inte plats nu..Jobbet behöver mig..känns kul!Tillbaka o göra karriär,hehe;)

Ja alltså varför heter det föräldrarledig,kan man ju undra för med båra små"jobbar" man ju dygnet runt!

2012-01-24 @ 11:19:13
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0