Löpning & styrka


Idag har jag och Cooper & Albus vart ute och sprungit igen. Lite länge denna gången och även lite snabbare. Känns toppen att det funkar så bra att springa efter så lång tids uppehåll. Novis har vart lite grinig idag men blev glad igen när jag kom hem. Fast vi bara var borta en liten stund. Hade hoppats att det "mammiga" skulle dröja ett tag till innan de började, suck. Hemma sedan blev det styrketräning. Nova busade runt i sitt gym, glad att hennes mamma var hemma igen. Även Cooper låg på sin filt brevid och hejja på och Albus sprang runt och var lite överallt...

Kommentarer
Postat av: Josefine - Mamma till Alva

hihi ja hon är så himla snabb med att hoppa i allt vad lådor, påsar och pappkassar heter.. knasig katt ;) dricka ur kranen ska hon också göra och flyyyger upp i handfatet, haha.



Härligt att du kommit igång med löpningen, jag har blivit lite träningsberoende nu känner jag ;D haha. kram

2012-01-19 @ 12:31:52
URL: http://emmajosefine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0