Nova vände sig!

Ikväll hände det! Min lilla lilla lilla bebis börjar bli en stor bebis. Ikväll efter hon fått massage låg hon på mage och tränade. Å vips så hände de! Hon vände sig från mage till rygg. Min fina fina Nova, vad du kan. ♥

Nova, 14 veckor / 3 ½ månad gammal idag.

Idag har jag och Nova vart och hälsat på min fina vän Madeleine och hennes familj. För två veckor sedan fick de sitt andra barn, en liten Alma. Det skiljer nästan exakt tre månader på Nova och Alma. (Minus en dag.)

John, Alma & Nova. ♥

Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Vad duktig hon är! Lilla skruttan då :)

2012-01-06 @ 13:55:44
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Millan <3

Gull-tösen <3 Jätte duktig och full fart som sin mamma ;) <3 Vilken fin bild på Nova, John och lilla,lilla Alma...tänk va de växer fort, de små...

2012-01-06 @ 19:07:26
Postat av: Madeleine

Vilka goa ungar jag hade på mitt köksgolv den dagen!

2012-01-08 @ 10:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0