Övertrött bebis

Idag har jag haft en övertrött bebis här hemma. Nova ville absolute inte sova.. Vilket hon alltid gör en stund på dagen. Hon halvslumrade i min famn en stund. Men inte alls så länge som hon borde. Å riktigt nöjd var hon inte heller, utan lite mammig och ville inte alls vara för sig själv.. Jag som hade tänkt att få pysslat en del hemma idag, men de blev inte riktigt som planerat. Det kan verkligen vara skillnad på hur dagarna är, med en 3-månaders bebis. ♥ På eftermiddagen fick jag fixat lite med kort iallafall. Beställde ju massvis innan jul, även en del förstoringar. Som ni säkert kan gissa blev de galet mycket bilder på Novisen...


Bland annat så är denna bilden numera inramad här hemma.
♥ Liten Nova tre veckor gammal. ♥

Kommentarer
Postat av: Josefine - Mamma till Alva

åh jaa eller hur ! det är skrämmande vad lite dom hinner att använda kläderna som man köper egentligen :/ nu har Alva storlek 68 men 74 på byxor då hon har lååånga ben :) hihi ! Klart att vissa 74 passar också men de sitter lite pösigt, hon är ju inte så rund om magen min lilla tjej utan växer mest på längden ;) hihi ! Jag har dock börjat köpa 80 nu också för säkerhets skull ;)

2012-01-04 @ 10:43:06
URL: http://emmajosefine.com
Postat av: I - med två små troll

Vilket sött leende :)

2012-01-04 @ 11:20:43
URL: http://casalinga.blogg.se/
Postat av: Ulle&Killarna

Pluttan då va söööt:) Sicket sockersött leende hon har här:)

2012-01-04 @ 18:14:16
URL: http://killarna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0