Sova hela natten?

Läs och häpna: Nova sov HELA natten utan att vakna, alltså ingen nattmat! Hon åt sista gången ca 22.30 och sedan somna hon för natten. Jag vaknade själv i vanlig ordning då Nova brukar äta, men hon sov.. Nästan konstigt, funderade nästan på om jag skulle väcka henne, knasig som man är mitt i natten... Men jag kikade på henne en liten stund och sedan somnade jag om. Nova vaknade inte förrän hennes pappa gick upp ca 05.30, då åt hon, så bytte vi blöja och så somnade hon om igen. Nu är jag såååå nyfiken om detta var en tillfällighet, eller om det kommer upprepas... Spännande iallafall. Men min känsla är att de dröjer innan Novis kommer sova hela nätter som en rutin, men vem vet... Dessutom blir det en ny utmaning för mig, jag som är van att vakna flera gånger och kolla till lillskruttan..

Idag var jag och Nova på babycafét. Såå mysigt och det var många bebisar där idag, tio stycken tror jag det var. Vi inledde med en liten sångstund. Nova verkade gilla det, helst med rörelser till, då skrattade hon mitt fina ♥.


Novis i babysittern, en klar favvo.


Kommentarer
Postat av: tebbe

Ja du de där med kläder är galet svårt. Tror de hade varit lite enklare om man han fått en pojk haha :P



Träffas gärna framöver. Har du varit på jobbet och visat upp Nova än? kram

2012-01-11 @ 20:42:52
URL: http://julklappen.blogg.se/
Postat av: Lillis

Godaste Nova <3 vad mysigt och gott ni har det! Härligt! Pussar

2012-01-11 @ 23:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0