Bebisträff

Idag har vi vart iväg på babycafét jag och Novis. En väldigt trevlig del av vår vecka, som snart kommer att bytas ut till babyrytmik. Om två veckor ska nämligen jag och Nova starta där. Mestadelen av de mammor och deras bebisar som vi gick i massagegruppen med ska börja där med, så jag tror att det kommer bli jätteskoj.

Idag prövade även Nova Trip-trap-stolen här hemma för först gången. Det är samma stol som jag hade när jag var liten, skoj att kunna återanvända. Än då länge är hon inte helt stabil, så vi bygger upp med nån filt runt så kan hon sitta där en kort stund. Roligare att se vad som händer vid bordet med, lite variation från babysittern.

(Såå irriterande, försöker ladda upp en bild, men funkar inte, knas.)


Kommentarer
Postat av: Mia

TACK, en av de lyckligaste dagarna i vårt liv, svårt att sluta le när vi går igenom alla kort vi har ♥♥♥



Babyrytmik låter jätteskoj, va kul o följa hur ni tycker om det :-D



Tänk vad tiden går, snart inte bara sitter hon stadigt utan börjar klättra ur stolen också (hihi skrämmer lilla mamsen nu bara liiiiiite)

2012-01-18 @ 15:34:33
URL: http://fredthevov.blogg.se/
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Ja ÖF är faktiskt himla bra. Alfred är helt färdig när han komemr hem därifrån o somnar gott;)Ja när vi inte hade Alfred då var det bara bilder på hundarna nästan men nu finns det ngt som är sötare här i familjen;)

2012-01-18 @ 15:57:00
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0