Återträff

Idag ska jag och Nova på återträff med massagegruppen. BVC anordnade babymassage förra terminen, där vi började när Nova bara var fem veckor gammal. De flesta mammor & bebisar träffar vi varje vecka fortfarande, men några i gruppen har vi inte sett sedan före jul. Så de ska bli roligt att se hur alla har utvecklats. Idag ska vi även prata om barnsäkerhet. Å med tanke på att våra små börjar röra sig allt mer nu, så kan de ju vara intressant.

Här ser ni min lilla lilla Nova, strax över fem veckor gammal.

Kommentarer
Postat av: Tebbe

Ja visst är hon söt, dock funkade det med rosetten i ca 10 min ;) Får nog också vänta tills de kommer lite mer hår.

Du jag ligger hemma halvsjuk med någon taksig förkylning så kan vi ses nästa vecka istället? Kram

2012-03-08 @ 14:16:08
URL: http://lillatt.blogspot.com/
Postat av: Lotta, mamma till Lucas

Ja det är ju alltid bra att disskutera och få olika tips!



Trevlig kväll! =)

2012-03-11 @ 15:44:00
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0