Albus 3 år

Jag måste erkänna att jag var en hemsk matte i helgen och helt glömde av att min fina Albus fyllde tre år. Detta är något jag brukar ha full koll på och vovvarna får alltid tårta och paket på sin födelsedag. Detta kom vi på dagen efter, såå typiskt. Så GRATTIS finaste busvovven Albus på tre års dagen! 11 maj såklart!

Här är lille Bus tre veckor gammal. Det är först gången vi hälsar på honom hos uppfödaren.

En av de första dagarna hemma, Albus åtta veckor.

Mini Albus tillsammans med Cooper. Tänk vad stor vi tyckte att Cooper var. Men det dröjde inte länge innan Albus växte om honom.

Jag och Albus på valpkurs. Här är han ca 16-20 veckor.

Albus och lillmatte. ♥

Kommentarer
Postat av: louize

Men så söta bilder =D

2012-05-25 @ 02:12:49
URL: http://shapeful.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0