Starten...

Tänk, idag är det en vecka sedan.. Jag hade just uppdaterat bloggen. Vi hade vart hos BM tidigare på dagen och började ställa oss in på att de kunde ta ett tag till innan bebisen ville komma ut. Men tänk vad fel vi hade.... Så för exakt en vecka sedan, vid ungefär den här tiden, så startade det med att vattnet gick. Jag ringde in till förlossningen för säkerhets skull, övertygad om att vi skulle stanna hemma och vila under natten och komma in på morgonen. Men de ville att vi skulle komma in på en koll redan på kvällen/natten. Vi packade de sista grejerna och tog med de för säkerhets skull. Men med tanken om att vi snart skulle vara hemma igen. Påväg till förlossningen så blev värkarna kraftigare. Å väl där visade det sig att hem skulle vi inte komma den natten. Men istället kom vår lilla Nova. Helt underbart!


Två av mina fina älsklingar.

Kommentarer
Postat av: Lilleba

2011-09-28 @ 23:31:11
Postat av: Anonym

Vi är så glada för er skull <3

2011-09-28 @ 23:31:57
Postat av: Anonym

Vi är så glada för er skull <3

2011-09-28 @ 23:32:27
Postat av: Anonym

Stolt pappa :) till vacker prinsessa!



Träffar tyvärr inte vår föräldragrupp från BVC något, utan träffar dem som jag lärt känna på ett forum, de som jag va med i Mama tillsammans med :)

Hoppas vi kan träffas längre fram! Är så nyfiken på den lilla! Funkar allt bra? Hur går det med amning och allt? Säg till om du behöver hjälp ;)

2011-09-29 @ 09:41:53
Postat av: Jenkan

Kommentaren va från mej :)

2011-09-29 @ 09:42:32
URL: http://Jenkan.se
Postat av: Clara

Så fint kort på dom båda två! :)

Jag tycker det var bra att hon kom med en gång. Den lilla jungfrun! :) Och så hon fick sig en egen dag :)Härligt att allt gått så bra!

Kramar

2011-10-04 @ 20:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0