Långhelg

Då var fredagen här igen, såå härlig! Dessutom är det långhelg och vi ska vara lediga i fyra dagar tillsammans. Det kommer bli toppen! Hoppas på fint väder nu med, så det kan blir några utflykter i solen. Som vanligt har vi redan många planer inför helgen, på gott och ont. Mycket skoj vi ska hinna med, men tokigt att helgen blir uppbokad så fort..

Det knasigaste vi ska göra i helgen är att vi ska på "Ko-släpp" med ett helt gäng med vänner. Kossorna ska springa ut i hagen. Bara det är fint väder så kan det nog bli en härlig utflykt. Hoppas Nova är vaken när kossorna ska busa omkring. Spännande att se om hon lägger märke till dem. Hon älskar ju när hundarna busar omkring. Så jag gissar på att kossorna kommer bli väl iakttagna dem med. Jag ska försöka komma ihåg att få med mig kameran med, så kan jag visa er senare.

Såhär blå himmel vill vi ha hela helgen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0