Fyra veckor till BF

Idag är de exakt fyra veckor till vårt BF datum. Undra om liten kikat ut då? Eller redan har kommit, eller kanske stannar i magen ett tag till? Nu längtar vi iallafall mycket efter vår lill* bebis. Idag var vi och handlade en mini-sväng. Min första utflykt sedan jag mår lite bättre. Var inne på H&M bland annat. Tanken var att hitta några amningslinnen till mig, som jag vet de har. Men självklart fanns det inte ett enda... Det blev iallafall en mysigt tröja till bebisen. Börjar ju bli höstigt nu, så vi insåg att liten behövde någon mer varm tröja. I övrigt är jag helt galet trött nu. Kan sova hur mycket som helst känns det som. Så jag får väl passa på nu, kan tänka mig att de inte blir så mycket sömn när bebisen är här. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0