Välkommen till min nya blogg!

Då var det dax. Jag tänkte försöka ta upp bloggandet igen. Innan hade jag ju en hemsida med största fokus på hundarna, och även där en blogg. Dock var det mycket strul med den. Så den har inte vart igång på flera månader. Men jag har ett tag nu saknat bloggandet, så nu startar jag om med ny energi, så får vi se hur det funkar denna gången. :)

Denna bloggen kommer mer beskriva vår vardag allmänt. Å även väntan på vår liten som är beräknad i september. <3 Dock kommer prinsarna Cooper & Albus få fortsatt stort utrymme då de är en stor del av min vardag.

Cooper och Albus myser i soffan.

Kommentarer
Postat av: Jenkan

Åh vad roligt!! Har saknat att inte kunna svara när du skriver. Hörs nästa vecka <3



Ha en underbar midsommar!!!

2011-06-24 @ 14:41:17
URL: http://www.jenkan.se
Postat av: Sanna - mamma till Embla

Va fina hundar du har :)

2011-08-09 @ 19:50:24
URL: http://mammatillembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0