Bebisträning

Här tränas det för fullt! Nova har blivit jätteduktig på att hålla upp huvudet. Det märks verkligen att hon blivit stark i nacken. Så nu får hon ligga på mage en stund varje dag och träna.

Finaste Novisen.

-Men mamma, nu orkar jag inte mer!!
Leksaken ni ser brevid är en favvo. Nova kan ligga och titta på den läääänge. Den går att hänga upp med, superbra. Å sedan finns de både pip, prassel och olika material att känna på. Nova börjar sträcka sig efter den nu om den finns nära, rolig att pilla på. :)


Alltid lika skoj när vovvarna är med på kort. Jag tycker det är roligt att se storlekskillnaden. Kan tänka mig att när Nova blir större kommer vi säga: -Tänk när lillskruttan var mindre än hundarna. ;)

Albus och Nova.

Sedan kan ju fotoläget luras lite med. Här ser man att Nova snart är ikapp Albus. Albus väger ca 6kg, så han är fortfarande lite större än Nova, men inte så länge till gissar jag på... :)

Kommentarer
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Jackan är från H&M och kostar bara 199 kronor, skynda och fynda :D



Vilken stark liten tjej du har, sötnosen!

2011-11-17 @ 08:52:29
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: Jenkan

Yay! Den a riktigt bra!!! Säg till när du vill gå så fixar jag barnvakt :) Novalie är lite för vaken för barnvagnsbio men jag går gärna med er!!!!

2011-11-17 @ 10:51:34
URL: http://Http://jenkan.se
Postat av: Linnea

Så söta!!! Tur att jag snart kommer hem och kan gosa med dom jämt :)))

2011-11-17 @ 11:29:01
Postat av: Mormor

Va fina bilder! <3 Tänk va hon växer och utvecklas, vår söta lilla Nova <3 Puss och kram från mormor <3

2011-11-18 @ 10:26:48
Postat av: Bodypalace

vad tycker hunden om den nya unga familjemedlemmen då? =)

2011-11-18 @ 12:00:12
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0