BVC

Idag har jag och Novisen vart på bvc. Vi pratade om hur vi har det hemma med rutiner och liknande. Svaret på det blev att vi har det bra. Börjar få till lite rutiner nu, vilket gör det lättare att planera dagen mm. Nova är ju vaken en del mer nu och kan dessutom vara nöjd och tillfreds när hon är vaken. Vilket är väldigt roligt att se. Innan var det i princip bara sova, äta och byta blöja som gällde...
Sedan så vägde och mätte vi Nova med. Hon växer så det knakar vår lilla tjej. Idag vägde hon 5600 g och var 58.5 cm lång. Nu dröjer det innan vi ska dit igen. Nästa besök är om fyra veckor och då är det även dax för tre månaders vaccinet..... Jag längtar INTE tills det besöket....

Efter bvc åkte vi hem till Jennifer och hennes lilla Novalie. Där blev det bebisprat och kaffe, mys! Nova fick även paket, tack fina ni! <3



Jennifer hade snappat upp att jag gillar Elodie Details grejer. Så dessa fina fick Nova, mössa och tossor/skor. De på bilden är lite glansigare, de Novis fick var mer i sammet typ. De är även vind/vattentäta, kanon. Framförallt jättefina! Ska se om jag får till en bild när Nova har dessa på imorgon.

Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Jag gillar också Elodie details! :)

2011-11-22 @ 13:04:18
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0