Lördag

Idag började vi dagen med sovmorgon, härligt när hela familjen är hemma. Bara ta de lugnt och äta frukost tillsammans lääänge. Sedan blev det lite "spa" för Novas del. Jag gjorde programmet vi fått med oss från babymassagen. Igår kväll ville Novisen inte alls sova, utan skulle helst gungas runt hela tiden. Men eftersom hon sov så gott efter vi vart på babymassagen sist så tänkte jag att det var värt ett försök. Så idag fick hon massage och sedan ett bad. Å bada, det gillar hon verkligen. :) Sedan blev det klänning på, när det är lördag och allt. På eftermiddagen var vi hos svärföräldrarna och åt middag. Å det fungerade med massagen idag med, Nova sov nämligen stor del av besöket...

Här har ni mig och mitt lilla hjärtegull. <3

Kommentarer
Postat av: linnea

hihihi så rolig hon ser ut här :) jättesöt.

2011-11-21 @ 11:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0