Bära bebis

Idag har Novisen vart mammig. Hon har inte alls velat ligga för sig själv och sova i sin korg, som annars går bra. Så idag har jag fått bära omkring på lillskruttan. Först har man bebisen i magen i 9 månader och sedan när den kommer ut så vill bebisen vara på magen istället. Tur att det finns bärsjalar och Baby Björn. Dessutom har Nova inte tyckt om när jag vart stilla, så mycket av dagen har gått åt till att gå omkring och gunga.. Nova fick sitta i babysittern en stund, det funkade bra, så länge jag gungade henne... :)


Min lilla prinsessa i babysittern. Bodyn "I love mum" och byxor + strumpor "I love dad" var de första kläderna jag köpte när vi visste att det var en liten bebis påväg. <3

Kommentarer
Postat av: I

Mm, jag är lite allergisk mot paketkalendrar. Det räcker väl med julklappar på julafton? Dock kommer det att smyga sig in några småsaker i min kalender med, men med ett syfte.



Hoppas att lilla N är nöjdare imorgon!

2011-10-31 @ 21:51:36
URL: http://casalinga.blogg.se/
Postat av: Jenkan

Finaste lilla fisen!

2011-11-01 @ 21:40:07
URL: http://www.jenkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0