BVC

Idag har jag och lillskruttan vart på BVC. Vi hade en tid på förmiddagen, så det blev lite stressigt... Allt tar ju längre tid nu på något sätt, när man har en liten som man får anpassa vardagen efter. :) Stackars vovvarna kom inte ut innan vi åkte. (Husse hade vart ute med dem innan han åkte till jobbet iallafall...) Som tur är ligger vårt BVC väldigt nära. Så vi var inte borta mer än nån timme. Väl där gick de bra. Vi pratade om hur de går med Nova, och det går ju hur bra som helst. ;) Hon sover oftast bra med, dock så hade hon en vaken-natt inatt... Jag förstår inte poängen med att vakna var-varannan timme? Å eftersom vi skulle iväg på förmiddagen blev de ingen sömn då heller... Menmen, de flesta nätter har hittills gått bra. Vågen visade att Nova får i sig tillräckligt med mat med. Hon väger nu 3640 g våran lilla tjej. (Hon vägde 3210 g när hon föddes.)


Nova myser brevid mig i soffan.


Min fina Nova. <3

Kommentarer
Postat av: Mormor

Mormor blir så glad när hon får höra att <3 Nova <3 är en sån duktig liten gull tjej som mumsar o äter o växer! <3 Puss på er båda <3

2011-10-10 @ 16:08:02
Postat av: Moster Clara :)

Gulle-töösen! :)

Vad härligt att höra att allt går så bra och växer å allt! :)



Kramar <3

2011-10-10 @ 16:48:37
Postat av: Jenkan

Vad fin hon är! Skönt att hon växer som hon ska!!

2011-10-10 @ 21:45:07
URL: http://Jenkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0