Fredagsmys

Idag på dagen kom min mamma på besök. Hon hade lunch med sig, supergod skaldjursallad. Sedan drack vi kaffe och åt brownie till, Mmmmm... Mysigt för Nova att få mysa med sin mormor såhär på dagen. :) Å jag tyckte självklart det var trevligt med lite sällskap med. :)

På eftermiddagen när Älsklingen kom från jobbet så tog vi oss en långpromis i det sköna höstvädret. Dock var det liiiite kallt, gäller att ta på sig lite mer kläder nu. Jag hade premiär med vantarna på ute idag. Nova låg i sin vagn och sov gott, vårt lilla hjärta.

Dock undrar jag vart sommaren tog vägen? Den försvann så fort?!
Å med den försvann även jordgubbarna...

Hemma sedan fick Nova bada och mysa i handduken efteråt. Hon verkar tycka om att bada, härligt. Efter det gjorde jag en kantarellpaj till fredagsmyset. Så nu har vi ätit paj & sallad och kikat på Idol. Härligt med fredag! :)

Kommentarer
Postat av: Jenkan

Snart frisk!! Sikken dålig tajming att bli sjuk :( skriker hon nått den lilla? Hoppas ni slipper Novalie-skrik!!

2011-10-15 @ 21:42:23
URL: http://Http://jenkan.se
Postat av: DR

Trevlig kväll!

2011-10-15 @ 21:56:04
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0