Helg

Tänk vad skönt det är med helg. Man är hemma tillsammans hela familjen. I fredags åkte vi till Hönö, till mina föräldrar, och sov sedan över till lördagen. Det var första gången för Nova att sova borta. På lördagen så hade vi en lugn dag. Var ute och busade med Cooper & Albus. Cooper fick apportera, han bara älskar att springa och hämta tuggknuten vi kastar. ;) Albus tycker bättre om att göra trix mm. Så med honom blev det lite mer lydnadsmoment. Efter det fick vi fikabesök, mys.

Idag har vi haft en skön söndag hemma. Var ute en sväng och köpte hundmat. Å så fyndade jag en höstjacka. Behövde en som är varmare än min tygjacka, som jag kan ha innan vinterjackan ska fram. För nu är de bra höstkallt ute, brr..... När vi kom hem igen bakade vi en morotskaka jag och Älsklingen. Det började ösregna ute och det blåste otroligt mycket. Så det var extra skönt att komma in och dricka kaffe och äta nybakat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0