Mina fina

Måste bara visa två bilder på Albus och Nova. De är för söta.


Albus & Nova. <3


Albus ligger så snällt brevid, alldeles lagom nära. Så låg de och sov länge båda två, medans jag satt vid datorn brevid. Cooper låg och sov på min andra sida, nära under en filt, som är hans favvoplats. :)

Dessutom kan jag stolt meddela att jag ikväll gått första långpromenaden sedan i mitten på sommaren. Det blev även Novas första långpromis i fina vagnen. Cooper & Albus var lyckliga som fick promenera med hela familjen.

Kommentarer
Postat av: Jenkan

Naaaaw!!



Fan nu är jag sjuk också, så snart jag är frisk kommer jag rusande! Vill så gärna se det lilla miraklet!!

2011-10-12 @ 15:44:04
URL: http://www.jenkan.se
Postat av: Clara

Haha, dom är ju för söta! Busing är la rolig, vill vara med han också :)



Den första bilden var görfräck, ser alldeles konstgjord ut.



Skojigt att man ser så tydligt att Albus är större där!

2011-10-12 @ 23:03:37
Postat av: Melinda

Sööta dom är tillsammans!! <3<3 Ha det så bra!!

Pussar o Kramar från Melinda <3<3

2011-10-13 @ 21:13:17
URL: http://rosasophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0