Ny matta :)

Idag har vår nya fina hall-matta kommit. Cooper & Albus älskade den.
Den är fluffig och hur skön som helst att gå på. :)


Albus busar runt på nya mattan, vilken lycka.


Albus. <3 Mattan är lite gråare i verkligheten än vad den ser ut att vara på bilden. På bilden ser den nämligen lite ljusare ut... Vi är såå jättenöjda med vår nya mysiga matta.


Cooper tycker att om man ska sitta på golvet så ska man leka också, så han hämtade snabbt en leksak. Söthunden. <3

Annars har jag haft en tröttisdag.. Sovit mycket, dock har de mest regnat och vart grått ute, så de gjorde inte så mycket känns de som. Får väl passa på att vila så mycket jag kan nu. ;) Dock har jag fått gjort lite idag iallafall. Ett projekt som fått vänta länge på att startas, genomgång av kökskåpen. Dessutom har jag ett skåp som ofta omnämns som brötskåpet, eller liknande, för det är alltid rörigt. De ska nu bli superordning är tanken. Känns bra att ha städat ur allt innan bebisen kommer. För sedan lär man inte ha tid att sortera och städa skåpen på ett tag...

Bebisen håller tempot uppe som vanligt, otroligt aktiv är den lill*. Imorse när älsklingen gått till jobbet så tog de en evighet innan jag somnade om, för liten ville tydligen vara vaken. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0