Underbara fredag!

Ännu en dag med fint väder. Desutom är det fredag, bästa dagen på veckan. Dock kände jag mig som en dålig matte idag.. De var så himla fint soligt väder, å jag orkar ju knappt gå nån promis längre. Så vovvarna fick vara ute i 15 minuter i min slow motion takt. Å de ville inte alls gå in, ååå vad jag kände mig dum. Jag som själv älskar att gå långpromis med mina små hjärtan. Tänk vad vi ska promenera sedan när bebisen kommit. Det blir många barnvagnspromisar. :)

På eftermiddagen kom min prins hem från jobbet, via affären. Så vi drack kaffe på balkongen, lyx att kunna sitta där två dagar i rad. Lite senare tog Anders vovvarna med ut på en lång löprunda. Så de små fick sin motion iallafall. Framförallt Albus behövde det, han var heltokig idag. Satte igång att gnaga på vardagsrumsmattan! Dock hoppade han och busa samtidigt, så det var väl för att visa upp all energi han hade. :P Så istället fick han ett tuggben, som han sprang omkring med en stund. Han släppte de inte ifrån sig utan tuggade tills sista biten. :)


Gammal bild på Bus, han är ca 9 månader.


Ännu en gammal bild på Cooper & Albus. Albus är bara några månader gammal med valpiständerna kvar. Denna bild beskriver Albus huuur bra som helst. Han är fortfarande likadan. Han ser helgalen ut när han leker. Hoppar runt som en tok och visar gärna så många tänder som möjligt. Även Cooper gillar denna lek, men han brukar ta de lite mer lugnt... Ska försöka få en likande bild från nutid, så ska ni få se vad jag menar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0