Vecka 39

Idag går vi in i vecka 39.... Tänk vad länge det kändes att man skulle vänta (ungefär) 40 veckor tills bebisen skulle komma. Å nu är vi snart där! Såå spännande!

Idag har jag och vovvarna vart ute på Hönö och myst. Vilat oss och även lekt i trädgården. Cooper älskar när han får springa omkring och hämta en leksak som jag kastar. Han kan hålla på nästan hur länge som helst. Jag kastar, han hämtar, så kampar vi lite, jag kastar, han hämtar osv... ;) Med Albus blev de lite lydnadsträning och moment. Vilken fokus han har den lille! Han är verkligen laddad och fokuserad när man tränar med honom. Efter de var jag heeeelt slut... Så då blev det in och vila igen. Efter det kom Anders och mamsen & papsen från jobbet och då blev det kaffe. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0