Lady Gaga

Lady Gaga
Foto lånat från: http://www.ladygaga.com/photos/detail.aspx?fid=11122

Idag kl 9.00 släpptes biljetterna till Lady Gaga i Stockholm. Både jag och Nina var inloggade på ticnet i jakt på biljetterna. Ett tag verkade det heeeelt hopplöst. Vi placerades i kö hela tiden, det gick segt, sidan laddade om. Meddelande om att "kön är nu full, var god försök senare". MEN tillslut så lyckades vi!! Så nu blir det Lady Gaga i Stockholm i höst! Det ska bli sååååå roligt! Eftersom vi bor i Göteborg så blir det övernattning, så nästa projekt blir att få tag på hotell. Jag gissar på att detta kommer att vara första natten som jag sover borta utan Nova. Men hon kommer ha det toppen hemma med sin pappa och vovvarna. ♥ Men ännu är det lååångt dit, bara April ännu.

Väldigt roligt att ha något att se fram emot!


Kommentarer
Postat av: Tebbe

Ja det är helt galet.. Sju månader!!! Vi måste ta och ses innan de börjar skolan liksom. Pratade med Jonna häromdagen som ville att vi skulle dra ihop alla mammalediga från jobbet och ses, är det någon dag som passar er bäst? Kram på er

2012-04-20 @ 11:49:10
URL: http://lillatt.blogspot.com
Postat av: Millan <3

Grattis till att ni fick biljetter! :)) Puss

2012-04-20 @ 12:56:46
Postat av: Tina - Minnas mamma

Men åh vad roligt!! Det kommer säkert bli sjukt kul!! Och vad kul att du kommer till min stad, Stockholm är toppen ;)

2012-04-21 @ 14:00:08
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0