Bvc & Iaim design

Idag har vi vart på BVC besök, på Novas fem månaders dag... Novis växer som hon ska, min fina tjej. Det var desvärre även dax för vaccin nr 2. Gick sådär.... De "gick bra", men Nova var galet ledsen, länge... Mycket värre än förra gången. Hon skrek och grät och tårarna trilla.. Usch, verkligen inget skoj det där.. Försökte trösta så gott de gick, svårt när de är så extremt ledsna. Nova lugnade sig först när vi kom ut i väntrummet igen där de var några barn som lekte. Då tittade hon uppmärksamt på dem istället. Så vi stod där och kikade en stund innan vi tog på oss ytterkläderna och åkte.

Hemma sedan trillade det in ett paket till Nova i brevinkastet. Något skoj idag iallafall. Det var finfina kläder som jag beställt till Nova. Jag har nämligen en arbetskamtat som är såååå duktig på att sy! Kika gärna in på hennes blogg, hon har massor med fina grejer. http://laimdesign.blogg.se Kika på mitt nästa inlägg så får ni se fler bilder, med Nova också.




Kommentarer
Postat av: Clara

Usch å fy för sprutor, förstår att hon blir ledsen.. Men skönt att det gick bra ändå sen när det väl va över. Duktiga tjejen! :)

Hur lång är hon nu förresten?



Kraam

2012-02-24 @ 00:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0